REGULAMIN obiektu I WARUNKI REZERWACJI obiektu „głęboki jar”
I. Postanowienia ogólne
- Regulamin został sporządzony przez Wynajem pokoi Głęboki Jar Sp. z o.o, z siedzibą w 59-850 Świeradów Zdrój, Żwirki i Wigury 3 wpisaną do rejestru przedsiębiorców Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod numerem NIP: 6131591045, który zawiera zasady dotyczące świadczenia usług hotelarskich, zasady dokonywania rezerwacji pobytu w hotelu oraz zasady świadczenia usług drogą elektroniczną poprzez Serwis internetowy prowadzony pod adresem www.glebokijar.pl.
- Gość oraz Usługodawca zobowiązani są do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu od chwili zakończenia korzystania z Usług świadczonych przez Usługodawcę. Realizacja Usług oraz pobyt Gościa w hotelu odbywa się na zasadach określonych w Regulaminie.
- Zaznaczenie opcji Zapoznałem się z regulaminem oznacza, iż Klient rozumie i wyraża zgodę na warunki w niej umieszczone. Brak akceptacji Regulaminu spowoduje brak możliwości rezerwacji.
II. Definicje
- Gość – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych lub osoba prawna, która korzysta z Usług świadczonych przez Usługodawcę zgodnie z zapisami Regulaminu,
- Usługi – każda z usług świadczona zgodnie z Regulaminem, w tym zwłaszcza usługi hotelarskie świadczone w ramach hotelu oraz usługi świadczone drogą elektroniczną w ramach Serwisu,
- Serwis – strona internetowa umożliwiająca rezerwację miejsca hotelowego on-line, za pomocą Systemu rezerwacyjnego
- com – operator płatności online
- Hotres – program recepcyjny Hotres – Booking Engine z Channel Manager
- Oferta bezzwrotna – W przypadku oferty bezzwrotnej Klient wpłaca 100% wartości rezerwacji, która nie podlega zwrotowi. Zmiana daty pobytu nie jest możliwa
III. Rodzaj i zakres oferowanych i świadczonych Usług
- Usługodawca świadczy usługi hotelarskie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o usługach turystycznych, usługi obejmują w szczególności
- Krótkotrwały wynajem obiektów zakwaterowania,
IV. Rezerwacja miejsca noclegowego w hotelu
- Rezerwacja pobytu w obiekcie „Głęboki Jar” jest możliwa za pośrednictwem serwisu glebokijar.pl
- W celu dokonania rezerwacji konieczna jest akceptacja Regulaminu, podanie danych osobowych niezbędnych do realizacji usług (takich jak: imię i nazwisko, termin pobytu, numer telefonu, adres email ) oraz dokonanie płatności jeśli wymagają tego warunki cenowe Obiektu, na wybranych warunkach;
Usługodawca umożliwia złożenie rezerwacji:
- Online – za pośrednictwem serwisu przy za pośrednictwem systemu Hotres
- Drogi telefoniczne wykorzystując do tego celu numer telefonu Usługodawcy dostępny w serwisie,
- drogą poczty elektronicznej wykorzystując do tego adres poczty elektronicznej Usługodawcy dostępny w serwisie,
- W recepcji obiektu
V. Sposoby płatności:
- serwis zapewnia Gościowi możliwość dokonania płatności online z tytułu rezerwacji miejsca hotelowego poprzez współpracę z serwisem Tpay.com (https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/secure-pliki/regulamin.pdf)
- Usługodawca daje możliwość aby opłata została dokonana w inny sposób w zależności od regulaminu danej oferty lub indywidualnych uzgodnień potwierdzonych za pośrednictwem poczty elektronicznej
W celu utrzymania gwarancji rezerwacji Gość jest zobowiązany do uiszczania przedpłaty w formie bezzwrotnego zadatku wartości rezerwacji za pośrednictwem płatności online w terminie wskazanym przez Hotel w potwierdzeniu rezerwacji. W przypadku braku dokonania płatności we wskazanym terminie Obiekt ma prawo anulować rezerwację.
VI. Dokonanie rezerwacji
- Gość jest zobowiązany do podawania jedynie kompletnych i poprawnych danych.
- Gość przyjmuje do wiadomości i akceptuje, że zakazane jest dostarczanie do Serwisu i Usługodawcy treści o charakterze bezprawnym
- W przypadku dokonywania rezerwacji online konieczne jest potwierdzenie dokonania rezerwacji poprzez naciśnięcie przycisku „Rezerwuję i płacę” oraz dokonanie zapłaty poprzez system Tpay.com
- Po dokonaniu opłaty za pomocą Systemu Tpay Usługodawca prześle Gościowi potwierdzenie jej dokonania wraz z informacjami niezbędnymi i dotyczącymi rezerwacji.
- Za prawidłową obsługę pobrania kwot rezerwacyjnych odpowiedzialny jest system płatności elektronicznych Tpay.com
- „Głęboki Jar” oraz firma obsługująca serwis rezerwacji online nie ponosi odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
W czasie rezerwacji Usługodawca informuje o:
- głównych danych dotyczących rezerwacji, zgodnych z treścią danych przekazanych przez Gościa oraz o cenie usług,
- danych identyfikujących Usługodawcę,
- braku prawa odstąpienia przez Gościa będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego od umowy o świadczenie usług hotelowych stosownie do art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
- konieczności dodatkowej płatności za usługi nie objęte rezerwacją, w przypadku zamawiania przez Gościa dodatkowych usług podczas pobytu w hotelu.
VII. Warunki anulacji:
- Anulowanie rezerwacji możliwe jest za pośrednictwem:
- Drogi telefoniczne wykorzystując do tego celu numer telefonu Usługodawcy dostępny w serwisie,
- drogą poczty elektronicznej wykorzystując do tego adres poczty elektronicznej Usługodawcy dostępny w serwisie,
- W recepcji Hotelu
- W przypadku braku dokonania płatności we wskazanym terminie Hotel ma prawo anulować rezerwację.
Zwrot zadatku jest zależny od regulaminu danej oferty lub indywidualnych uzgodnień potwierdzonych za pośrednictwem poczty elektronicznej.
W przypadku niepojawienia się w obiekcie w dniu przyjazdu rezerwacja zostaje anulowana, a wpłacone przedpłaty przepadają. Ponadto skrócenie pobytu lub niewykorzystanie któregokolwiek z jego elementów nie powoduje zmniejszenia wartości rezerwacji. - W przypadku oferty bezzwrotnej Klient wpłaca 100% wartości rezerwacji, która nie podlega zwrotowi. Zmiana daty pobytu nie jest możliwa.
W przypadku odwołania lub niepojawienia się Gościa w obiekcie opłata za odwołanie będzie równa całkowitej kwocie rezerwacji.
VIII. Reklamacje
- Reklamacje dotyczące zarówno technicznych aspektów funkcjonowania usług, jak i innych kwestii związanych z usługami można przesyłać na adres e-mail: biuro@glebokijar.pl, pisemnie na adres Usługodawcy lub pod numerem telefonu 791 391 953
- Reklamację należy składać nie później niż w ciągu 7 dni od dnia, kiedy wystąpiła przyczyna reklamacji.
- Każda reklamacja winna zawierać krótki opis problemu będącego podstawa złożenia reklamacji, datę i godzinę jego wystąpienia oraz oznaczenie Usługobiorcy.
- Usługodawca dołoży najwyższych starań, aby reklamacje były rozpatrzone w terminie 21 dni od dnia ich otrzymania przez Usługodawcę. O wyniku rozpatrzenia reklamacji Usługobiorca zostanie niezwłocznie poinformowany za pośrednictwem poczty e-mail na adres podany w zgłoszeniu reklamacji.
IX. Regulamin funkcjonowania hotelu
- Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 15:00 w dniu przyjazdu, kończy o godzinie 11:00 w dniu wyjazdu.
- Przedmioty pozostawione w pokoju hotelowym po wyjeździe Gościa hotel przechowuje pozostawione rzeczy przez okres 3 miesięcy.
- Gość nie może przekazywać pokoju innym osobom, bez uprzedniego meldunku osoby trzeciej w recepcji, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby niezameldowane w hotelu przebywać mogą w pokoju hotelowym po uprzednim poinformowaniu recepcji hotelowej
- Gość ponosi odpowiedzialność za szkody w mieniu hotelu wyrządzone przez siebie, osoby za które ponosi odpowiedzialność oraz osoby go odwiedzające.
- W hotelu obowiązuje zachowanie ciszy nocnej od godz. 22:00 do godz. 6:00.
- W przypadku powstania szkody w pokoju z winy Gościa bądź z winy odwiedzających go osób, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
- Na terenie obiektu obowiązuje kategoryczny zakaz organizowania imprez.
X. Odpowiedzialność Usługodawcy
- Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązań wynikających z Regulaminu spowodowane okolicznościami, na które Usługodawca nie ma wpływu mimo zachowania należytej staranności.
- Usługodawca nie jest również odpowiedzialny za szkody powstałe na skutek zawieszenia lub zaprzestania świadczenia Usług przez Usługodawcę.
- Usługodawca nie ponosi ponadto odpowiedzialności za szkody, w tym obejmujące utracone korzyści, poniesione w wyniku korzystania przez Gości z Usług w sposób sprzeczny z Regulaminem lub przepisami prawa.
- Ograniczenia odpowiedzialności nie mają zastosowania do Gościa będącego konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu cywilnego.
XI. Obowiązki usługodawcy
- Usługodawca głównie zobowiązany jest do:
- Wykonania usługi z zachowaniem najwyższej staranności.
- Usługodawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonywanie usługi.
- Usługodawca oświadcza, iż posiada wszelkie umiejętności oraz niezbędną wiedzę w ramach wykonywanych usług
- Usługodawca oświadcza, że posiada zasoby materialne i ludzkie do wykonania przedmiotu świadczonych usług
XII. Dane osobowe
- W trakcie dokonywania rezerwacji w panelu rezerwacyjnym Klient wyraża zgodę na umieszczenie swoich danych osobowych w bazie danych serwisu. Dane te będą wykorzystywane w celu umożliwienia przeprowadzenia pełnego procesu rezerwacji oraz celów marketingowych zgodnie z przepisami umowy z dnia 27 kwietnia 2016 r. o ochronie danych osobowych.
- Zgodnie z obowiązkami wynikającymi z rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) administratorem danych osobowych Klienta jest : „Głęboki Jar”
- Odbiorcami danych osobowych Klienta będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, podmioty uczestniczące w realizacji usług – w tym operator systemu rezerwacji LEMONPIXEL.pl Roman Korczyński, ul. Młyńska 12A 58-570 Jelenia Góra, NIP: 611-227-24-45.
- „Głęboki Jar” i podmioty przetwarzające dane zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji i danych osobowych uzyskanych w celu świadczenia Usługi Rezerwacji.
- Klient posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji usługi rezerwacji.
XIII. Postanowienia końcowe.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 ze zm.) Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną (tekst jedn. Dz. U. 2016 r. poz. 1030) oraz innych przepisów powszechnie obowiązującego prawa.
- Usługodawca zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian do niniejszego Regulaminu z zastrzeżeniem, iż do rezerwacji dokonanych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w chwili dokonywania rezerwacji przez Usługobiorcę.
- Zmiany Regulaminu nie mogą naruszać praw nabytych przez Usługobiorców do chwili zmiany Regulaminu.
- Informacja o zmianie Regulaminu zostanie opublikowana w Serwisie.
- Poinformowanie o zmianie Regulaminu nastąpi nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed wejściem w życie zmiany Regulaminu.